:. Home

:. Cars

:. Contact

:. Accesorii

Land Cruiser 120

Poze Interior

Poze Exterior

Detalii tehnice si Preturi

Land Cruiser 100

Rav4

Masinile sunt transportate in camioane inchise pentru a fii ferite de orice fel de avarie.
Promtitudinea si corectitudinea ne reprezinta .
:. Info

*Deschiderea sitului a fost facuta pe data de 07.03.2005

.:. www.ToyotaImport.3x.ro .:.
..........Pentru a primi masina nu trebui sa asteptati decat 2-3 saptamani.....
 

 

 

 

 

.:. Interaction .:.

 

Land Cruiser tine pasul cu cea mai avansata tehnologie dinamica. Fie ca este vorba de coborarea unui deal abrupt si alunecos, de trecerea unui rau sau de traversarea unui camp noroios – cu Land Cruiser sunteti pregatit.

Downhill Assist Control (DAC)*

La coborarea unei pante foarte abrupte, o cutie de viteze manuala permite utilizarea franei de motor pentru a controla coborarea. Anterior, acest lucru nu era posibil cu o cutie de viteze automata.

Toyota a reusit sa rezolve problema coborarii pantelor abrupte la viteza redusa, pentru modelele dotate cu transmisie automata. In vederea mentinerii unei viteze reduse constante la coborare, sistemul franeaza si elibereaza automat fiecare roata atunci cand viteza vehiculului pare sa depaseasca viteza de rotatie a rotilor. Sistemul functioneaza si atunci cand Land Cruiser merge in marsarier, scopul fiind mentinerea unei viteze de coborare de 3 – 5 km/h. La deplasarea inainte, DAC incearca mentinerea unei viteze de 5-7 km/h fara ca vehiculul sa alunece, aceasta viteza fiind ideala pentru o coborare stabila a pantei.

Trecerea prin vad

Pe langa capacitatea de a urca malurile abrupte, Land Cruiser are si capacitatea de a traversa vadurile cu o adancime de peste 700 mm.

Diferential central blocabil Torsen

Pentru a asigura tractiunea necesara in conditii de teren alunecos, puntile fata si spate sunt conectate printr-un diferential montat central ce distribuie cuplul motor. Daca acesta detecteaza, de exemplu, ca rotile din fata patineaza, va redirectiona cuplul motor catre rotile din spate. In conditii si mai dificile, in teren accidentat, acest diferential poate fi blocat, permitand distributia permanenta a cuplului la rotile fata si spate.

Hill-start Assist Control (HAC)*

Land Cruiser este primul vehicul din lume echipat cu HAC. Sistemul HAC permite pornirea in rampa in siguranta chiar si in conditiile unei rampe foarte abrupte in teren alunecos. De asemenea, sistemul intervine activ atunci cand masina tinde sa alunece la vale. Gratie HAC, sistemul poate detecta roata sau rotile fara aderenta si aplica controlul tractiunii pana la stabilirea acesteia. Esential este faptul ca rotile cu aderenta sunt franate pana ce este obtinuta aderenta rotilor care aluneca, permitand soferului sa demareze fara a pierde controlul.

Rampa maxima

Putine masini pot egala performanta Toyota Land Cruiser de a urca rampe de 42°.

Dezbaterea rotilor

Arhitectura celor doua punti precum precum si articulatiile complexe determina o dezbatere generoasa a rotilor si permit vehiculului dumneavoastra sa evolueze in cele mai dificile trasee „off-road”.

*Disponibil doar pentru versiunea VIP cu transmisie automata